این مقاله مروری، تحول آموزش پزشکی را از دوره فلیکنر تا عصر دیجیتال امروزی بررسی میکند و تأثیر وب جهانی و تغییر آن از مرحله آموزش 1.0 به آموزش 4.0 را تحلیل میکند. این تغییرات بهویژه با انتقال از محیطهای ایستا در وب 2D به فضاهای غوطهور در وب 3D تشدید شده است، بهویژه با توجه به مفهوم در حال رشد متاورس. متاورس به عنوان یک فضای مجازی مشترک و متصل عمل میکند که شامل واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) است و زمینهای مناسب برای آموزش مبت
لینک دسترسی به مقاله :