Comparing the extended response matching test with the Four-Choice Test: Results of a Quasi-Experimental Study
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 77
|
کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 73
|
تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 83
|
ویژگیهای معماری سازه های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 90
|
کتاب آموزش پزشکی در یک نگاه
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 639
|
ﺗﺪرﻳﺲ روشهای تصویربرداری ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻧﻴﺎزهای پرستاران شاغل در مشهد بر اساس الگوی ADDIE
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 99
|
The Effect of Case-based Learning Method on Medical Imaging Prescription Skills of Radiology Interns: A Quasi-experimental Study
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 132
|
Comparing the Scientific Production in the Field of Biomedicine in Iran and Other Countries
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 92
|
The importance of designing cohort studies in medical education for developing countries: A call to action
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 101
|
Quality of educational services: The first phase findings of a Middle Eastern educational cohort
|
نوشته شده توسط محیا ایرانی |
کلیک ها: 91
|